جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

کسر امتیاز از استقلال جدی شد

  • کد خبر: ۱۹۲۶۳۱
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
  • ۷
کسر امتیاز از استقلال جدی شد
با ایرادی که به قرارداد خالدآبادی و یامگا گرفته شده، احتمال کاهش امتیاز از استقلال نیز به مانند پرسپولیس و سپاهان افزایش یافته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  کارگروه نظارت بر قرارداد‌های سازمان لیگ فوتبال در ماجرای بررسی پرونده استقلال به دو مورد مهم رسیده که دردسری بزرگ برای آبی‌پوشان ایجاد خواهد کرد.

 یکی از این موارد مربوط به رضایت‌نامه محمدرضا خالدآبادی است که ابتدای فصل به استقلال پیوست. این دروازه‌بان با باشگاه هوادار قرارداد داشت و استقلال برای جذب او دو چِک به مبالغ ۴ و ۵ میلیارد تومان به هوادار داد، اما در مدارک ارائه شده به سازمان لیگ این موضوع به چشم نمی‌خورد.


 موضوع دیگر، مالیات یامگا بازیکن فرانسوی آبی‌پوشان است. یامگا سال گذشته قراردادی به مبلغ ۵۵۰ هزار یورو با استقلال بسته و در آن پرداخت مالیات برعهده باشگاه گذاشته شده است.

 با توجه به این دو ایراد اساسی احتمال کاهش امتیاز از استقلال نیز قوت گرفته است. البته هفته پیش پیرامون این موضوع اطلاعاتی داده شد، اما حالا مسئله کسر امتیاز از استقلال جدی‌تر هم شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
6
10
همش بخاطر تساوی لحظه اخری مقابل نفت آبادان هست، این کار گروه چگونه در تخلف پیروزی مدرکی پیدا نکرد وقتی بیرانوند شخصا اعلان کرد همچین چیزی هست ،، سوزش شروع شد تا باز هم مثل استقلال شفر و استراماچونی جلوی قدرت استقلال بگیرن ، تا کی باید استقلال را الکی قربانی لنگ کنن ، یحیی همیشه تا پایین استقلال هست میخواد بره تا استقلال تضعیف نکنن نمیره
مدیر پایگاه

سلام همراه عزیز


ممنون از دقت نظرتون
اصلاح شد

حسین سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
0
وقتی یک امتیاز از پرسپولیس کم شد من مطمئن بودم دنبال یک بهانه ای میگردن که از استقلال هم امتیاز کم کنن وگرنه قرداد یامگا که سال قبل بوده قبل از اینکه سقف بودجه تعیین کنن
دستور از بالا آمده شک نکنید
اس
United States of America
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
0
پس قراردادهای عجیب قریب فراموش کردی وقتی از پرسپولیس فقط بخاطر مالیات یک بازیکن انهم از سقفی که گذاشتید عبور نکرده چرا از استقلال امتیاز کم نمی کنید تیمی که هم مالیات بازیکنان قبول کرده هم سقف بودجه را رد کرده و هم قرارداد بازیکن غیر قابل هضم و باور هست
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
0
کار این لنگیها هسته
عادل امیری مهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
0
سلام. این رسانه می‌خواهد این متن را آنقدر تکرار کند تا کار گروه نظارت را مجبور به کسر امتیاز از استقلال کند. و آن کسر امتیاز از لنگ را بی اثر کند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
0
آدم های بدبخت چشم ندارین ببینین استقلال خوب بازی میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
0
جمع کنید مسخره بازیتونه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->